hmm :(



hello blogg..eira nak cerita sikit ni..aishh sejak akhir-akhir ini..Bf eira lain sangat..hurmm entah..eira tahu dia kerja and takada masa untuk eira,...(lagipun dia takde kredit)kalau takada kredit ke?buat lah CALL ME BACK..supaya eira tahu yang dia tak pernah lupa kat eira or rindu ke kat eira..hmm hari tu eira ada cakap..dia ada tak Online lepas tu dia cakap..takada,,tapi yang peliknyy bole pula online..kalau eira tanya,,dia cakap..bukan dia tpi taktahu siapa..coment dengan gurl lah..aishhh?? hmm...sakit hati tu ada..tapi nak buat macam mana ?? terima je lahh and reda :') kalau eira cakap lebih-lebih..nanti dia naik angin pula..jadi lebih baik diam daripada bercakap..
    Aku sayang kau tahu tak?aku ikhlas terima kau seadanya..tapi kenapa dimata kau..kau belum boleh percaya tat aku??sedangkan..aku dah buat mesej cOpy..dah buat macam-macam untuk kau..tapi sampai sekarang kau masih berfikir buruk tentang diri aku :')..kita dah cOuple 3bulan lebih!!..tak akan satu kepercayaan pOn takada..hmm...apa lagi yang harus aku buat lagi demi kau !hmmm..aku dah cukup..menitiskan air mata untuk kau..:( ..hmmm ~

No comments:

Post a Comment

kalau dah baca , sila komen